Jag är liksom tillbaka!

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem får Halmstad eller ja, Havredal eller vad stället nu hette! (Jag var för full för att komma ihåg något hihi) (a)
Det var underbart och vi träffade en massa snygga sexiga killar! T.ex. tre från Stockholm som var sååååå fina! MMMMMM.
Solade gjorde vi med (såklart!!) och jag är nu RIKTIGT brun, as läckert! ;D
Sen målade jag allas naglar med, för jag är så himla generös! ;)
Jag har även en dagens!
Kjol - Monki (köpt i Halmstad, är den inte läcker!? ;D)
Linne - Gucci
Halsband - H&M
Jag ska försöka uppdatera mer nu, så ni slipper sakna mig allt för mkt!
Puss på er alla jag älskar er! *SMACK*

Kommentarer
Postat av: Bella

omggg! vilken snygg färg du har fått! såå sexig!

2010-07-14 @ 01:15:42
Postat av: mongo

älskar att du blev så brun, de e verkligen så inne att va brun nu asså!!

2010-07-16 @ 16:33:24
Postat av: Sturebooii

@Bella: men älsklingssnuttan, jag veeet! du är inte så blek du heller ;D

@Mongo: jag veeeeet ellr huuuuur! helt jätte sexigt! ;D

2010-07-27 @ 04:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0